Šperos.lt > Statyba > Pastato ir jam teikiamų paslaugų kokybės valdymas

Pastato ir jam teikiamų paslaugų kokybės valdymas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Pastatui teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimo būdai. Pastato eksploatacija. Kokybės užtikrinimo būdai. Dokumentai reglamentuojantys kokybės užtikrinimą. Civilinis kodeksas. Įstatymai. Lietuvos Respublikos daugiabučių namų savininkų bendrijų įstatymas. Kiti įstatymai. Statybos techniniai reglamentai. Kokybės vadybos struktūra. Kokybės išlaidų apibrėžimas. Kokybės kaštų esmė. Kokybės kaštų klasifikacija. Kokybės išlaidos statybos ir pastatų ūkio valdymo sektoriuje. Kokybės samprata. Kokybė statybos stadijose. Tikslo nustatymas. Projektavimas. Statybos. Naudojimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

31 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 759.62 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą